هتل آک گون استانبول
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آک گون استانبول

akgoon4.jpg

هتل آک گون استانبول جزو شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 10 کیلومتر می باشد که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد.این هتل در مجاورت منطقه تقسیم و سلطان احمد واقع شده و به بسیاری از جاذبه های توریستی – تاریخی شهر دسترسی آسانی دارد.مسافران  تور استانبول می توانند از  مراکز دیدنی استانبول که بسیار نزدیک به هتل می باشد،لذت ببرند .همچنین مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. رعایت بهداشت و پاکیزگی در این هتل حرف اول را می زند .

akgoon3.jpg

هتل آک گون استانبول شامل ۲۷۶ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد است . اندازه این اتاق های مجلل متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می نماید. در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر و بزرگتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق  هم دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب  است . برخی اتاق ها نیز دارای نشیمن می باشند .به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور استانبول با اقامت در هتل آک گون تامین می شود .

akgoon6.jpg

امکانات اتاق های هتل آک گون استانبول:

امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ، قسمتی از امکانات ویژه اتاق های هتل آک گون استانبول است تا مسافران تور استانبول اوقات خوب و آرامی را در این هتل سپری نمایند.

akgoon1.jpg

 امکانات کلی هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

akgoon5.jpg

akgoon2.jpg

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های5 ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: